Para Tetamu

Friday, February 20, 2009

1 hari menjelang Hari keramat


Hari nie, Jumaat...
Tinggal esok 1 hari sblum hari baru dalam hidup....
Persiapan "still on" ag...
'Dia' dah start cuti hari nie....
katanya utk continue kerja2 utk Ahad...
Petang nie aku nk pg Nilai 3...
Nk lengkapkan apa yg x lengkap...
Pastu mybe aku nk pg umah member aku,..
nk amik Video Cam...(Biasa r borrow dlu nk beli sen xcukup)
Aku da setkan 'Camera man'...
Member2 aku gak...
So nanti aku upload dlm blog nie...
Tuggu jer r...
Klu ader pluang, aku upload video skali...
pepagi camnie pekena nescafe panas ngan ns grg (dia masak)..
mmg feel....
So takat nie jer yg aku nk tulis...
Nnt aku sambung citer utk sok lak...
preparation menjelang Hari Keramat...
Chow dlu...
Adios.....

1 comments:

n u t t said...

tahniah.!!!!!
semoga berbahgia di samping nya
ngeh2

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger