Para Tetamu

Thursday, February 19, 2009

2 hari sebelum....

2 hari ag menuju hari aku nk change gear...
Aku still menjalankan aktiviti spt biasa....
dtg keje kul 8.30am....
balik kul 10.00pm sbb malam nie ajar tusyen (sains form 3&2)
Sume preparation family aku yg prepare...
aku juz lepak kt Bkt Mahkota sambil mkn meggi...huahuaua
Sabtu nie aku nk pegi beli pahar ngan alas pahar...
Tapi sblim tue aku kne ngajar ag dr kul 2-4pm...
Math ngan sains darjah 4&5....
so last preparation hari Sabtu nie r...
Mulanya igt nk sewa jer pahar....
tp dah mahal la plak...
sebiji dalam RM25...Mybe yg jenis besi kot...
Lastly aku ushar kat Nilai 3, kat kedai TQ....
sebiji dalam RM23 jer...siap ader yg harga RM10.90..(tapi tu yg cikai r bentuk cam ufo)
Ikut plan..family aku lepak kt umah akak aku...kat Mantin..
so gerak dari sana r..
Ok, sampai sini dlu cter aku..
Ikuti sambungan pada esok hari....^_^

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger