Para Tetamu

Monday, April 13, 2009

Kursus Kahwin...

Assalamualaikum...
Weekend nie aku bz btul...
sbb hari2 weekend aku dipenuhi ngan kursus kawen...
start dr Sabtu kul 2.00-6.30pm ngan Ahad 9.00am - 6.30pm...
Tempat kursus kt putrajaya, kompleks kejiranan persint 16...
Fee utk kursus nie RM80....
Semua penceramah dr JAWI...
Agak ramai Psgan yg join +-70 org gak r...
Aku pegi ngan tunang aku (takan ngan org len plak hehehe)...
Sepanjang kursus dorang menerangkan hal2 agama ngan cara menguruskan rumahtangga...
X lupak gak psl tanggungjawb suami isteri...
Kira kursus nie aku dapt scan r diri aku nie camner..
pasnie leh r bt posmoterm...
yg dtg tue kbnyakan sebaya aku gak...
penceramah pun ok...(aku x tidor kira ok r)
so Alhamdulillah sumernyer berjalan lancar...
tiggal nk amik sijil jer miggu dpn..
pasnie juz prepare utk ari tue jer r...
ok gua gerak lu...
adios...

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger