Para Tetamu

Wednesday, May 27, 2009

Engine and Measurement Researh Seminar 2009



Sok 28hb Mei 2009 aku kena attent satu seminar yang berkaitan ngan engine,
Seminar nie anjuran UKM sendiri..
Speaker2 yang akan bagi talk pada seminar adalah daripada UKM & Kistler..
3 Org speaker semuanya...
Yang pertama, Mr.Prabhaker Balakrishnan drp Kistler India..
Kedua, Mr. Marschall Kuno, drp Kistler Singapore...
Ketiga, Prof. Ir. Dr. Hj. Yusoff Bin Ali drp UKM...
Seminar nie banyak menekankan kaedah atau cara penyelidikan Enjin dijalankan...
selain itu memberi contoh2 kajian2 terdahulu...
So seminar nie berguna untuk aku memantapkan lagi Knowlage aku dlm penyelidikan engine...
esok start kul 8.30am sampai 4.30pm...
lepas tue aku trus balik untuk packing barang...
Flight aku kul 1.00am 30hb mei 2009...(Kira jumaat malam tue r..)
So kepada sumer kengkawan sedara mara ...Doa kan r keselamatan kami sekeluarga...
Aku mengambil kesempatan nie nak mintak maaf r kat sume yg follow blog nie klau ader tulisan yg menyinggung or terkata...
OK Chowwwwwwww.......

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger