Para Tetamu

Tuesday, May 12, 2009

Umrah pertama....



Assalamualaikum...

Pada hari jumaat bersamaan 8/5/09....aku menerima panggilan dari akak aku..
Akak aku suruh aku mintak cuti selama 2 minggu..
Sebab dia kata aku sekeluarga akan mengerjakan umrah.
aku mcm x caya...
tapi berita yang aku terima nie mengejutkan ngan menggembirakan..
akhirnya aku berpeluang untuk berdepan dengan Kaabah yang biasanya tgk dalam gambar ngan TV..
Insyallah aku akan berangkat ke tanah suci pada 30hb Mei 2009.
Alhamdullilah cuti aku pun diluluskan..
Doa-doakan la pemergian ke tanah suci nie memberi rahmat pada diri aku ngan family aku..
amin....



6 comments:

[silkyhazwan] said...

hati kene kuat fit
dah dpt peluang kene panggil pegi sane
jgn terlintas mende bukan2 dlm ati
nanti betul2 tak sapai tanah suci tu
igt ni
tujuan utama tu beribadat
bkn berjalan atau melancong
sampaikn salam aku kat makam rasulullah kat mjd nabawi
kalo nak pinjam ihram
roger la aku

shouji said...

fet...
same gak cam wan...
tp cume tu la..
aku xde ihram nk bg pinjam...

untung ko ade peluang bole pegi..
doa2kan aku same fet..
moge2 dpt peluang untuk ke sane juga..

doakan untuk kesejahteraan umat islam sejagat...

Fetri Husaini said...

Terima kasih r kengkawan..
aku pun harap dapat kuat kan hati..
insyallah aku akan sampaikan pe yg korang pesan..

emmy said...

hny doakn b selamat pg..slamat menunaikn ibadah n selamat pulang..doakn kebaikan utk hubungn kite skali ea..

Fetri Husaini said...

Insyallah semoga hajat kita dikabulkan Allah s.w.t

Anonymous said...

selamat pergi and balik dgn berkatnya ..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger