Para Tetamu

Tuesday, March 31, 2009

Dia Dah Masuk....



Dia dah masuk da....
Jgn salah faham, maksud tajuk diatas adalah berkenaan gaji yg sudah lama ku nanti...
Baru r lega hati aku...
setelah sekian lama tuggu, akhirnya..
pasnie leh r aku gunakan gaji nie, nak settlekan sumer utilities aku...
Hutang yg mane ader...
beli keperluan rumah...
klu ader balance...leh r berfoya-foya...hahaha
, x lupa utk simpanan...
Biasa r, utk somthing yg special thn depan...
Juga akan digunakan utk bt balancing ngan alignment keta aku...
Last aku nk guna utk kursus kawen daa...

2 comments:

Ihsan Khairir said...

masuk dah? finally! hehe

laa ingatkan sudah kursus...

Fetri Husaini said...

hehehe...haritu terpaksa pospone
ada hal lain O_o

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger