Para Tetamu

Thursday, March 19, 2009

Peluang Baru...




Semalam, my future brother in law nak jumpa...
Dia kata ader peluang nk tambah pendapatan...
So dia ajak pegi office dia kat Hulu Klang...
Aku pun pg ngan tunang aku lepas keje...
Sampai jer kat situ, aku di kenalkan dengan Kak Aisyah...
PA Abg Mus (my future brother in law r)...
So Kak Aisyah nie bawak r kitorang bejalan tgk2 office dia...
Boleh tahan gak, dua tingkat kaler pink & Purple...
Pastu yg peliknya, pekerja dlm tu pun pki baju sama ngan dinding(pink or purple)...
Nak kata uniform, pattern lain2...
Lantak r, diorangnyer office, suka ati dorang r nk pakai pe pun...
Kak aisyah tanya kitorang nk minum ke x...
aku kata nk solat dlu (Time 2 da kul 6 lebih da nak kul 7)...
so kitorang pun di bwk ke surau...
Bleh tahan surau dia, small and sweet...
Abg mus xder, dia ader meeting...
pas solat, aku pegi lepak mnum ngan tunang aku kat Bangi Kopitiam...
aku minum je r (maklum r da tgh bulan)...
Lepas solat maghrib, kitorang pegi blk kt office tue...
kali nie aku dgr ader music plak kt dlm office tue...
Apahal lak nie...
xpe aku truskan gak perjalanan ku...
aku jumpa abg mus, dia suruh aku register kat buku registration...
pastu kitorang masuk dlm blk seminar...
sbb jap ag ader talk oleh geng2 bro aku nie...
Bro aku nie agen unit trust CIMB...
diorang cter r ttg benefit ngan pencapaian yg diorang da dpt...
Kira gempak r...
Ada yg pkai fairlady,BMW...
diorang nie sumer fulltime...
Aku cam minat gak....
tapi, aku serahkan pada Yg Lebih Mengetahui...
Aku nak bt Istikharah dlu...
mintak petunjuk....
Ok r klu nie rezeki aku nk kawein, aku grap opportunity nie...
InsyAllah.....

2 comments:

Unknown said...

peluang da ade..pe lg..grab je la..

Fetri Husaini said...

ish, sblum buat keputusan,
kita kena fikr btul2 dlu...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger