Para Tetamu

Tuesday, March 24, 2009

DugaanKu


Arinie aku berdepan ngan dugaan yg agk berat...
Aku dekat2 nk nak kalah ngan dugaan nie...
tapi Alhamdulillah, aku still dapat sabar ag...
Dugaan nie sama mcm aku kne ikat kt pokok, org letak sarang kerengga...
Aku pkkan org yg lama nasihatkan aku(mak aku) yg slalu suruh aku sabar...
tapi aku mc nak give up gak...
Harap2 x jumpa ag ngan dugaan yg mcm nie...
Sbb org kata sabar nie ader batas gak...
takut ble dah melampaui batas...
Aku x dapat pk nnt...
Harap Tuhan dapat membantu aku mengatasi dugaan nie...
Dan juga meringankan dugaan...
Aku pun nk berdoa semoga Iman dan kesabaran aku ditingkatkan...
Ok r, aku tulis nie pun nk release tension aku...
chow dlu r...
Adios

2 comments:

Anonymous said...

sabo ek...
msti de hikmah..
ceh..mcm tau je kn dugaannye...
em..xlmbt g kn nk ckp taniah tunang ri2..
~~be stong k~~
(o,O)i watchin u...
lalala~~~
hi...
:p

Fetri Husaini said...

owh, cik along..igtkan saper td..
selamat datang ke blog yg x seberapa nie...
ok....

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger