Para Tetamu

Wednesday, March 18, 2009

Playing Football For Ikhtisas in Sukan Staf UKM 2009



Semalam aku dapat kol dari mmbr...
Dengar suara dia bt aku cuak...
"Woi ko turun bawah skunk, ada meeting.."
Dalam ati aku " apahal mamat nie tetiba je ajak aku meeting..."
Dengan muka blur aku pun turun r kt tempat yg dia cakap tadi...
Sampai je kat lab Thermal, aku tgk ramai geng2 technician dalam bilik 2...
Aku ader r knal beberapa org, tp ader gak yg x kenal...
Aku pun masuk bilik tu sbb aku nmpk mmbr aku ader kat dalam...
Elok aku msk je dalam bilik tu, mmber aku strait tarik aku...
Dalam ati, "aik dorang nie nak rumble aku beramai2 ke?"...
Standard r pk negative dlu...
Pastu mmbr aku td bawak jumpa En Rosli(Ketua Tecnician)...
Apsal lak nie????
En. Rosli trus hulur satu jadual, pastu dia suruh aku tulis nama, no matrik ngan IC...
Aku tulis nama. pastu aku ushar jadual tu...
Dia tulis sukan staf UKM 2009 acara bola sepak...
Baru r En. Rosli bgtau yg aku diminta main bola wakil Ikhtisas...
Ikhtisas ni adalah gabungan pegawai dalam perkhidmatan teknikal di ukm...
So aku join group tecnichian r...
Aku pk gak da lama x main bola kt padang nie...
Slalu main futsal jer, itu pun pancit...
Tp disebabkan sumer game Ikhtisas men kt stadium UKM...
Aku pun trus terima r...
Game akan start hari jumaat nie...
Esok (Khamis) maybe ader friendly...
tapi x tau ag ngan team mana...
Terpaksa set up balik r Boot aku...
da lama x pakai...
Kat bawah nie ader jadual game tue...
Doakan kejayaan Ikhtisas, Gue skali r tue...
Ok Chow dlu...

Adios Amigos...

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger